Posted by Dead FM On 11:16
Haram
s/t
2006


Arkadaşlar, ben Lovitt Records'ı severim. Arlington/VA merkezli bu bağımsız şirketin nöbet cetvelindeki isimlerin güzelliğine bir bakalım: Milemarker, Sleepytime Trio, The Grey, Ben Davis, Bughummer, Maximilian Colby, Pinebender, Glös... Ne kadar göz kamaştırıcı olmaktan uzak ve yakın görünüyorlar değil mi? Haram da bu listenin üyelerinden biri; bayılırım. Muhteşem bir albüme imza attılar geride bıraktığımız yıl: Drescher. Ben bunu değil; ilk albümleri olan s/t'ı sizle paylaşmak istedim -bir giriş yapma niyetiyle.

Ahenksizlik yaratan öğelerin mükemmel uyumu dikkatinizi çekecektir bu kayıtta. Bir de kapanış şarkılarına dikkat; Clean Sweep ve Scar Chest. Size de öyle gelecek mi bilmiyorum fakat ben Haram'la bu albüm vasıtasıyla tanıştığım ilk zamanlarda grubun sesini müthiş biçimde Rocket From The Crypt'e benzetmiştim. Herneyse, dağınığım bu aralar yazılarımda, kusuruma bakmayasınız. Ben bu albümü dinledikçe kanıyorum arkadaşlar; derinde ve ulaşamadığım bir yerden. Hissedip göremediğim bir doku yarılıyor içimde. Çok etkiliyor beni.

0 Responses to ' '

free counters

Takip Edenler

Hakkında