Wipers'dan Lagwagon'a uzanan keyfi bir liste üzerinden, uzunca bir süredir neredeyse yalnızca 'eskileri' dinliyorum. İçinden geçtiğim gayrınizami harp sürecinde başvurmak durumunda kaldığım kişisel manada hiç de konvansiyonel olmayan teknik ve taktiksel yönelimlerin yoğun baskısına kendiliğinden gelen bir cevap; belki de bir kök ve benlik hatırlaması şeklinde açıklanabilecek bir cevap bu. Yeni işler heyecanlandırıyor heyecanlandırmasına ama onlara uzanıp kavrama isteğim köreldi bu tuhaf süreç dahilinde ve içerdiği, iliklere işlercesine hissettirdiği 'yol ayrımı' bilincine karşılık düşecek biçimde. Ve fakat güzel sesler paylaşmak isteğim sönmedi. İlk olarak kulağıma geçtiğimiz yaz ulaşan Things We've Grown..'u turuncu yanan bu kora istinaden yerleştiriyorum Dead FM'e.

Şeklen Nada Surf ile Circa Survive'ın arasında duruyorlar -ancak ikisinden de çok daha melodik. Efekt bombardımanı yok ancak masabaşı hamallığından büyük ölçüde azade şekilde -ancak lo-fi değil- sonsuz karanlık uzayda sonsuz hızda dolanma hissiyatı yaratabiliyorlar bazı şarkılarda (Real Time). Albüm düşmüyor; yavaşladığı segmentlerde dahi yoğun gitar yahut çok keskin olmasa da sınırları belli ve kısa bridge bölümlerini takip eden bölümler giriyor araya. Temiz ve iki-üç şarkısıyla akılda kalan bi iş --yahu böyle ciddi görünen kritikler yazmak da pek keyifsizmiş--. Bayağı bir süredir bağımsız ve göreli yumuşak rock sınıfına sokulabilecek şeyler paylaşmıyordum; ufak bir değişiklik olsun bari. 

1 Response to 'All The Day Holiday - The Things We've Grown To Love (2009)'

  1. Anonymous said...
    http://deadfm.blogspot.com/2011/01/all-day-holiday-things-weve-grown-to.html?showComment=1304702690338#c3138601794809995379'> May 06, 2011 8:24 PM

    Sadece büyük bir blogu burada ne var demek istiyorum! Ama, zaman oldukça çok için dolaştım Sonunda senin işin benim takdir göstermeye karar verdi! Yaşasın, ve devam!

     

free counters

Takip Edenler

Hakkında