Bilindik bir hikaye: dinleyecek çok şey var. Allah aşkına, audiogalaxy zamanlarında (1998-99) hangimiz Indian Summer'ın, Moss Icon'ların dahi farkındaydık -varsa yoksa Wu-Tang Clan yahut Pennywise dinlenirdi? Osaka'dan Fort Wayne, Umea'dan Beyrut'a müthiş genişlikte bir coğrafyanın korkunç bir hacme sahip seslerinin neredeyse bütününe şu ve ya bu şekilde ulaşabildiğimiz zamanlarda Salı Pazarı'nın orta yerinde hissedebileceğin bir tür kaybolmuşluğu tecrübe etmeme ihtimali yok. Noisy Sins'in cennete yolculuğunun ardından etrafında oluşan 'hype' bile pek çok şey söylüyor -kafayı yemiş Rus gençlerinin, İstanbul sahnesine tuhaf ilgileri de benzer türden bir işaret. Herneyse; bu muazzam hacmin varlığı fikrini ve onun içeriğini sindirebiliyorsak ne mutlu! Aksi halde müzikçalarlarımızın çöplüğe dönüşmesi tehlikesi her zaman kapıda.

Lost In Bazaar, İstanbul'un mütevazı denilebilecek büyüklükteki punk camiasından son beş senede çıkan işler arasında ışıl ışıl parıldayan bir kayıt yaptı bu sene. 'Here We Are...'ın olgunluğu ve amatörlüğü, tutkusu ve zalimliği az bulunur cinsten. Aylar boyunca o kadar tuhaf yerlerde dinledim ki bu albümü: Moskova-Amsterdam trenleri ve kuzeyin soğuk yaz güneşi altında; İstanbul-İzmir karayolunda gecenin bir vakti arabanın teybinde; bomboş bir kütüphanenin sıra sıra rafları arasında. Alper'in salak ve hunhar davulları güzel sözlerle birleşiyor, kafamı kırıyor yine bu İstanbul akşamında. İndirin, paylaşın anasını satayım.

2 Responses to 'Lost In Bazaar - Here We Are, Dropping Our Anchor In Fertile Ground (2009)'

  1. Hatchipu said...
    http://deadfm.blogspot.com/2009/10/lost-in-bazaar-here-we-are-dropping-our.html?showComment=1258568732390#c6320515520381966636'> November 18, 2009 8:25 PM

    su rapidshare ye kullanmayin artik be abi. giciklik ypiyor rapid teyze, cekemiyorum hic birsey.. z share bilmemne bi sürü baska zimbirtilar var =) oof offf..
    agiz tadiyla türkish underground birseyler dinleyecegim diye hevese sardimki, olmadi..
    yapmayin etmeyin.. cok cok uzaklardan selamlar.

     

  2. Dead FM said...
    http://deadfm.blogspot.com/2009/10/lost-in-bazaar-here-we-are-dropping-our.html?showComment=1258578506349#c2141478549895342058'> November 18, 2009 11:08 PM

    NRW'e selamlar hatçe. rapid'le ilgili çok şikayet duyuyorum. mediafire yahut zshare'e yönelicem sanırım.
    xx

     

Takip Edenler

Hakkında